Institutional Repository UDD
El estudio de clases japonés como herramienta de mejora indirecta en la planificación docente del colegio las Torres
Login
DSpace Home
→
Facultad de Educación
→
Tesis de Postgrado Educación
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
El estudio de clases japonés como herramienta de mejora indirecta en la planificación docente del colegio las Torres
Guzmán Cortés, Ruth
URI:
http://hdl.handle.net/11447/3483
Date:
2020-01
Description:
Tesis presentada a la Facultad de Educación de la Universidad del Desarrollo para optar al grado académico de Magíster en Dirección y Gestión Escolar
Show full item record
Files in this item
Name:
El estudio clase ...
Size:
1008.Kb
Format:
PDF
Description:
Texto completo ...
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Tesis de Postgrado Educación
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register